Isnin, 15 Oktober 2012

KENYATAAN MEDIA TENTANG MENIFESTO KERAJAAN SELANGOR

Salam

Saya Rushdan Mohamed Pengerusi Barisan Bertindak Pangsapuri Bandar Putra Perdana Puchong dan juga yang pentingnya rakyat Selangor yang Perihatin.

Timbul kesedaran dari saya untuk menframekan manifesto kerana begitu kecewa dan terkilan dengan jawapan MB Selangor bahawa manifesto Bukanlah
Satu Perjanjian dan Tak perlu ditunaikan.

Jadi amatlah bersesuaian ianya diframelan dan digantungkan sahaja di pejabatnya.

Hari ni saya tunaikan janji saya untuk menyerahkan manifesto. Yg diframekan kepada MB atau wakilnya tapi malang sekali dengan keangkuhan yang ada mereka tidak turun pun menemui kami yang menunggu mereka selama Sejam.

Banyak lagi janji manifesto. Yg belum ditunaikan dan wajar diminta. Mana dia elaun untuk anak masuk pra. Mana elaun untuk anak yg dihantar ke Nurseri. Mana elaun untuk anak yang masuk Universiti.

Saya ingatkan Menteri Besar dan kerajaan Selangor jangan lupa kuasa rakyat dan kerana Kuasa Rakyat itulah kamu menggunakan perkataan Pakatan Rakyat dan kali ini.

Insyallah Rakyat Akan Tentukan melalui kuasa yang mereka ada untuk menentukan siapa yang layak memerintah negeri Selangor dalam PRU13 nanti.

Janji Tetap janji. Janji wajar ditunaikan. Janji mesti DiTepati.

Rushdan bin Mohamed.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: